Storfiskarn


Det är ju kul med nya bekantskaper som verkar intressanta.
Anki igår, till exempel. Abrahamson.
I och för sig så va hon jävligt ful, men hon brukar på somrarna åka upp till härjedalstrakten på olika dragspelsmässor och sånt. Bland knätofsar och konstiga mössor.
Och eftersom jag fuskar lite med dragspel när andan faller på, så hade vi lite gemensamt  igår kväll.
Vi prata på om allt. Jag försökte snacka lite Saxon, men det var bara en gammal veckotidning för henne.
Hon har faktiskt svenskt rekord å spela den där Viggen-låten som är så jävla poppis i dragspelarkretsar.
Hon prata om strax under minuten och för det kan man ju hurra och gratta å det allra hjärtligaste.
Otroligt bra. Det sa jag.
Och då for självaste djvulen i mig, så jag sa att vi kunde väl träffas nån gång och gemföra bälg.
Javisst, va kul, sa hon och blev med ens mycket snyggare.
Fan, jag verkar ju inte ritkigt klok jag.
Jag lägger jävlar i mig ut krokar lite överallt.
Storfiskarn! Haha.

gilbert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback