Biggans stjärt

Kan inte sova.
Inte så konstigt alls egentligen.
Halv sex vakna man och har Biggans stjärt  två decimeter från hakan.
Vad kan hon ha drömt som halar omkring i bingen på det sättet?
Det är väldigt mycket höst i gryningen.
Det regnar en aning.

Ikväll kommer Tjorven och Lotta över.
Vi ska spela sällskapsspel.
Å jag tänkte visa Tjorven nåra texter jag jobbat lite extra på.
The Tabletennis ska spela om tre veckor.
Vi låter bra nu fast vi inte repar så ofta.
En text tar upp den dåliga miljön och en annan text tar upp den dåliga arbetsmiljön och den bästa jag skrivit tar upp försurningen i små insjöar på landsbygden.
Det känns lite centerpartistiskt.
Men det skiter jag i.

Rita och Mårten har nåt ihop, tror alla på jobbet.

Själv tror jag på en bra helg.

gille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback