Back in business

Hej!
Gilbert här...
Jag vet egentligen inte var jag ska börja.
Om jag ska ta det från början... 
... eller om vi helt enkelt ska försöka glömma det som varit.
Jag slutade plötsligt att blogga. Det var synd för jag gillade det.
Jag flyttade och jag har försökt glömma det som hände.
Men...
Jag vet inte.
Det kändes bara helt plötsligt som att jag blev vuxen.
The Tabletennis och Biggan??
Jasså, ni undrar...
Alla dom andra.
Jag vet inte.
Jag bor i glada Hudik nu. Jag är singel.
Ifall ni undrar.
Jag har slutat undra.
Jag har undrat och undrat och undrat ett år och jag ska säga er det, man blir fan inte klokare av det.
Såg förresten Ac/Dc i Göteborg. Rocka fett och efteråt träffa jag Veronica.
Härlig tjej och tänker återkomma om det.
Det är hon värd...

gille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback