Biggan ville plocka svamp på ballkongen

Biggan och jag har väldigt fin kontakt ska det sägas.
Hon var förbi förra vecka. Hon är fortfarande vacker som en linsgryta.
"Det är på vägarna jag lever nu", sa hon dramatiskt och la upp sin fötter på min balkongstol.
Mindre celluliter än förr, tänkte jag å spillde saft på mina nya shorts.
Hon säljer Kama Sutra-föreläsningar över hela landet av bara fan.
Är det nån som ska göra det, så är det Biggan. För det Biggan inte kan om Kama Sutra det borde inte få kallas Kama Sutra.
Det borde kallas Kama Noll.
Hon ville - som hon sa det - plocka svamp där på ballkongen, men jag sa nej.
Det va jävligt dumt sagt kom jag på när hon hade åkt.
Biggan har ett rum i mitt hjärta.
Samma mina ord.

höres!gille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback